välkommen tillbaka (?)

fler som frågat om jag fortfarande bloggar, svaret är nej men plötsligt kände jag, det är nog dax. gilla det eller ej men nu ska jag berätta allt om mig själv!
jag är fortfarande arg ibland. jag pluggar textil och formgivning på åsa folkhögskola utanför katrineholm 35 mil från halmstad.första skolveckan efter ett sportlov som jag sov bort både i halmstad, sköldinge och linköping, hann hänga med alla favoriter från alla sveriges hålor.
fick förresten jobb i lofoten från att jag slutar här (ca 8 juni) till sista augusti. (vad jag ska göra efter det är dock ett mysterium!)
detta är mitt rum som jag delar med ylva persson
är förresten så himla sjuk idag så jag dör

Kommentarer
Postat av: Rebecca Hahn

Du missade ju Borås! :)

2012-03-09 @ 21:08:14
URL: http://rebeccahahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0