länge leve helg!!!!

WOPPA!! haft en grym helg, fredagen va fylld av balkanfest med dans och alkohol, igår hängde jag med mina älsklingar elin och johanna som kom direkt från LA!!!! (och erika såklart). sen grillfest i grannhuset och idag är jag lite sjuk och seg men peppar för kakkalas, vilken helg!! och värre kommer det bli!!!!
(såhär såg jag ut igår innan grillfesten)
Som sagt, i sommar kommer jag jobba som bara den i norge, efter det kommer jag hem med ganska gött om pengar och funderar starkt på vad som händer efter det!!! jag har tankar på att tatuera mina lår som jag väntat på i två år hos en asduktig kille i växjö, men även resa, och allt prat om LA igår fick mig att bli så jävla sugen!!
Vet inte vart jag vill, usa, asien,europa,afrika.... jag har ingen aning!!!!! och efter resan..vad händer då?
typiskt mig att alltid vilja ha sån framförhållning med allt. tips är alltid kul att få förresten!!! :)
förresten! köp en cape jag sydde för några veckor sen!! säljer den för 400:-!! passar alla! (och nej,jag har precis skaffat en osammarbetsvillig mac så kan inte vända bilden!!!)
'

puss!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

iPhoto is the shit. Rotera bilden i programmet och exportera till bildmappen :)

2012-03-09 @ 21:07:06
URL: http://rebeccahahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0