en händelserik onsdag

hej allihop! idag har jag varit en trött tjej (kanske för att klockan ringde 7.00 och jag och min vän fia sprang en runda innan frullen (?)) började med vanlig sömnadslektion och efter det cyklade klassen till utkanten av byn där vi träffade Gunnel Sahlin, en fantastisk kvinna som bodde i en gammal skola. Hon har jobbat som formgivare på kosta boda och formger nu för ikea,
ja ni kanske inte bryr er, men glas är verkligen fantastisk. här e lite grejer som ni kanske har hemma som hon gjort!
har förövrigt upptäckt hur mycket gladare jag blivit på sista tiden, har slutat lägga energi på saker och personer som bara får mig att må dåligt. DET KANSKE E MIN KOMPIS SOLEN <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0