lofoten


HEEEEEEEEEEEEEY!!! bjuder på en bild från balen med min långa lockiga frippa

jag är alltså här, jag mår bättre idag, jag har haft fett med feber, men som sagt, det är mycket bättre nu, så imorgon bitti kör jag mitt första pass på joker, mataffären som jag kommer spendera mycket tid i denna sommaren.

här är några bilder från hur det ser ut runt mitt hem, har inte hunnit utforska knappt någonting eftersom jag led av 40graders feber igår.



yeee dessa bilderna tog min sambo ylva när hon gick en liten promenad runt byn igår (för att putsa fönster hos en rik kvinna faktiskt, men whatever!)

efter att ha spenderat dagen med en löpande hund, sett breaking dawn (utan text så fattade halva) så blir det matlagning med mina sambos som jobbat och slitit idag.
vi får förresten en påse bröd om dagen, synd att jag inte äter bröd. broccoli till folket! ha en fin kväll så hörs vi snart igen, glöm inte att lägga till mig på skype, bajselaine heter jag för den som inte redan visste. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0